1. TILAAMINEN, KULJETUS JA TOIMITUS

K: Pitääkö minun luoda tili voidakseni tilata tuotteita?

V: Kyllä, sinun pitää luoda tili voidaksesi tilata meiltä tuotteita.

K: Miksi minun pitää odottaa kaksi päivää, jotta tilini hyväksytään?

V: Yrityksemme on kauneusalan ammattilainen, joka toimii kauneuslääketieteen laitteiden tuottajana. Meillä on vastuullamme varmistaa, että toimitamme kauneuslääketieteen laitteita ainoastaan ammattilaisille, joita ovat kauneusalalla toimivat klinikat, sekä kauneudenhoitoalan tukkumyyjät.

K: Kuinka voin luoda tilin?

V: Ole hyvä ja klikkaa kohdasta “Kirjaudu sisään”, jota seuraa vaihtoehto “Luo tili” ja täytä kaavakkeeseen vaaditut henkilötiedot sekä tiedot yhtiöstäsi.

K: Kuinka voin tehdä tilauksen?

V: Osta valitsemasi tuotteet ja lisää ne ostoskoriin. Kun olet valmis, voit siirtyä ostoskoriin ja edetä kassalle. Tarkasta ostoksesi ja varmista, että kaikki tiedot ovat oikein ennen tilauksen vahvistamista.

K: Kuinka maksan ostokseni?

V: Hyväksymme maksut ainoastaan suoran pankkisiirron kautta (Direct Bank Transfer). EU:n alueelta tuleville asiakkaille edullisin vaihtoehto maksamiseen on SEPA-maksu (Single Euro Payment Area).

K: Onko turvallista lähettä maksuja pankkisiirrolla?

V: Pankkisiirrot ovat turvallisia, mutta odota aina seuraavaan arkipäivään, kun olet saanut maksun, ennen tuotteen postittamista. Kun tarkastat tilitietojasi, etkä ole varma, lähetettiinkö maksu pankkisiirtona, soita siinä tapauksessa pankkiisi, jotta voit varmistua asiasta. Useimmat pankit tosin näyttävät selkeästi, onko maksu tullut pankkisiirtona.

K: Voinko tilata teidän tuotteitanne, jos olen EU alueen ulkopuolella?

V: Kyllä, toimitamme tilauksia maailmanlaajuisesti. Haluamme noudattaa jokaisen maan säädöksiä, mutta asiakkaan velvollisuus on ottaa selvää oman maansa mahdollisista rajoituksista ja tullimaksuista tuotteen käyttöön ja vastaanottamiseen liittyen.

K: Voinko saada hyvityksen yhtiöltänne, jos tilaukseni ei tule perille?

V: Yhtiömme käytännön mukaan voimme käsitellä hyvityksen vain siinä tapauksessa, että tilausta ei ole toimitettu perille 14 päivän aikana. Useimmiten, jos paketti katoaa 7 päivän ajaksi, toimitamme uuden paketin yhtiön kustannuksella, samalla, kun kuljetusyhtiö selvittää asiaa.

K: Kuinka kauan toimitus kestää?

V: Toimitus kestää noin 2-3 arkipäivää. Tilaukseksesi postitetaan yleensä tilauksen käsittelemisen jälkeisenä päivänä.

K: Kuinka paljon toimitus maksaa?

V: Toimitus maksaa 25 euroa (Suomessa: 10 euroa "Itella SmartPOST"), jos vastaanottaja on EU alueella. Jos vastaanottaja on EU:n ulkopuolella, DHL toimitus maksaa 65 euroa.

 

2. HINNAT JA ALV

K: Missä valuutassa hintanne ovat?

V: Kaikki hinnat internetsivuillamme ovat euroissa (EUR).

K: Sisältävätkö hintanne ALV:n?

V: Verkkokaupassa hintamme eivät sisällä ALV:a., tilauksesi hintaan lisätään 24%.

K: Mitä tarkoittaa ALV?

V: ALV – arvonlisävero. Meidän tulee voida ilmoittaa asiakkaamme ALV-numero.

K: Miksi hintanne ovat niin alhaiset?

V: Olemme tukkumyyjä ja johtuen suurista volyymeista ja hintaeroista eri markkina-alueilla, voimme tarjota merkittävästi matalampia hintoja kuin kilpailijamme.

K: Ovatko tuotteenne alkuperäisiä?

V: Kaikki tuotteemme ovat 100 % alkuperäisiä ja CE-sertifioituja, mikä takaa tuotemerkin laadun ja luotettavuuden ja osoittaa, että eurooppalaisia laatuvaatimuksia noudatetaan.

Onko sinulla lisäkysymyksiä?

Ota meihin yhteyttä sähköpostin välityksellä: info@astomed.fi